Радиоурок по турски език - 8 !

>> събота, 10 април 2010 г.

Радиоурок по турски език - 8

Продължаваме с темата за запознанство.

Изпратена 22.03.2010 08:59:14 UTC

Обновена 22.03.2010 09:04:02 UTC

Представям се -8

Досега научихме редица думи и изречения използвани при запознанство.Днес продължаваме отново с тази тема - ще се научим как ще кажем възрастта си и семейното положение.Да чуем разговора между Мехмет и Йеон,които пътуват един до друг във влаков вагон.Това са новите гости на програмата ни и вече дори са се запознали.Вижте какви въпроси задава Мехмет на Йеон.
-Kaç yaşındasınız? На колко сте години?
-35 yaşındayım. На 35 години съм.
-Evli misiniz? Женен ли сте? /семеен ли сте/
- Evet evliyim. Д а,женен съм.
Сега първо послушайте и след това повторете.
-Kaç yaşındasınız? На колко сте години?
-Otuzbeş Тридесет и пет.
-Otuzbeş yaşındayım. На 35 години съм.
Сега да дадем различни отговори на въпроса "На колко сте години".
-Kırk Четиридесет.
-Kırk yaşındayım. На 40 години съм.
-Yirmibeş Двадесет и пет.
-Yirmibeş yaşındayım. На 25 години съм.
Продължаваме да слушаме и да повтаряме.
-Evli Семеен./женен/
-Evli misiniz? Женен ли сте/Семеен ли сте/
-Evet Да.
-Evet evliyim Да,женен съм.
В този урок научихме как ще зададем въпрос за възрастта и семейното положение и съответните отговори.

TRT - VOT /

Photobucket

Публикуване на коментар

About This Blog

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP