Радиоурок по турски език - 9 !

>> събота, 10 април 2010 г.

Радиоурок по турски език - 9

Представяме семейството си.

Изпратена 26.03.2010 10:38:20 UTC

Обновена 26.03.2010 10:38:20 UTC

Представям семейство си

Здравейте.В предишните уроци научихме как ще се представим по време на запознанство и разговорите около тази тема.Сега ще започнем с примери за представяне на семейството си. Слушайте внимателно и повтаряйте думите и изреченията след нас.

Айше държи в ръката си една семейна снимка.В няколко урока тя ще представи на Анжелика членовете на семейството си.В днешния урок Айше казва на Анжелика колко думи има в семейството и.

Сега първо чуйте и след това повторете.
-Ailemde dört kişi var. В семейството ми има 4 души.
Айше можеше да каже това изречение и така.
-Ailem dört kişiden oluşur. Семейството ми се състои от 4-ма души.
Сега да чуем на части изречението.
Ailem Семейството ми
Ailemde В семейството ми
Dört kişi 4 души
var Има
Ailemde dört kişi var. В семейството ми има 4 души.
Aile Семейство
Ailem Семейството ми
Dört kişi 4 души
Dört kişiden От четири души
(bir şey) (bir şeyden) oluşmak Нещо се състои от нещо.
Ailem dört kişiden oluşur. Семейството ми се състои от 4 души.
Нека да чуем отново изреченията които научихме в този урок и да повтаряме на висок глас.
Ailemde dört kişi var. В семейството ми има 4 души.
Ailem dört kişiden oluşur. Семейството ми се състои от 4 души.
В този урок научихме колко членно е семейството ни и два примера за изречение,което ще използваме когато казваме това на някой друг.

TRT - VOT /

Photobucket

Публикуване на коментар

About This Blog

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP